06-08-2013 20:08 - Loes Scholman- van Nimwegen

In de maand juli, kreeg ik bezoek vanuit Amerika. Een oud buurmeisje Ankie de Waard(Rustad)kwam op de lunch met zoals ieder jaar samen met haar nichtje Marja die in Utrecht woont. Waar hebben wij het over die uurtjes, ja natuurlijk onze straat de Pleineslaan met al z'n veranderingen etc.. Ze komt veelal vanuit Utrecht op de fiets, om zoveel mogelijk in te kunnen ademen in de maand dat ze hier is, en lekker water drinken is een reuze traktatie.
Elke keer probeer ik wel iets te bedenken voor haar of de kinderen/kleindochter, deze keer was het ons mooie grote Jubileum boek 100 jaar Den Dolder, op de valreep nog opgehaald bij Dick van Lier.
Dick bedankt, ze vonden het geweldig.
Nu een maand later krijg ik een mailtje binnen van nog een oud buurmeisje Loes Oosterhoff genaamd. Ze heeft via Ankie het boek ingezien, en wil het dolgraag ook in het bezit krijgen ( Dick ik kom dus graag weer bij jou!), hopelijk is het er nog! Zal haar deze website ook geven, om alle nieuws bij te houden. Zo zie je maar, de interesse is zeker aanwezig bij iedereen. Dank jullie wel. Zij genieten ervan, en wij ook.